Fotografemil.se

20 juni 2014

Min hemsida har ganska länge legat och dragit sig utan någon riktig mening, men för ett litet tag sen bestämde jag mig för att ta tag i det och försöka fixa upp den, så jag har rensat bort en hel del massa bilder som jag inte tyckte passade in där, vill jag marknadsföra mig som fotograf så behöver jag inte en massa landskapsbilder!
Nu har jag även skaffat mig en egen domän! Det hade jag länge tänkt på men det har bara inte blivit av, till slut fick jag tummen ur och gjorde det, och efter lite fix så kunde jag koppla ihop domänen med weebly!
Hemsidan är långt ifrån klar, jag har en massa nya bilder att ladda upp, och jag kommer göra en del ändringar på utseendet, nästa steg är egna visitkort!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, så blir jag glad! :)