Stämningsfullt svartvitt

10 maj 2014

Ännu en vecka med en massa jobb avklarad, därav tystnaden som uppstått här. 
I torsdags så var det möte på FFG och det var nu ungdomsgruppen som var ansvariga för att hålla i mötet. 
Som föreläsare hade vi ingen mindre än Ottilia Lindell som jobbar på studiografen här i Göteborg. Vi kommer att köra igång med en ny Tea & scones kväll senare till hösten, just nu så längtar jag efter lite ledighet från FFG & FLUF, men innan det så har vi fortfarande ett Fotomaraton den 14 juni, och den 1 juni så kommer vi ordna en workshop i skönhetsretusch med Conny Wahlström, hur roligt som helst!

Dessutom går jag i kameraköpar-tankar just nu, och mina tankar har sedan länge varit inställda på en alldeles särskild kamera, vilket betyder att jag snart kommer få en ny kompis, och min nuvarande kamera får en storebror! 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, så blir jag glad! :)