Påsk & blåsippa

21 april 2014


Nu har det blivit mycket fotograferande de senaste dagarna. På självaste påskafton så hade jag äntligen min fotografering, den blev flyttad en vecka framåt, men den blev så satans lyckad ändå! Kan inte fatta vilket tur vi hade med det absolut perfekta vädret, och Hanna som var modell var väldigt härlig och lätt att jobba med. Nu har vi ett par fler fotograferingar planerade, skickade nyss ett urval av bilderna till henne så det kommer komma upp ett smakprov väldigt snart!

I söndags så var det grill-premiär för mig ute på Brännö, och ganska mycket makro-fotograferande för min del, jag hittade och fotade min första blåsippa för året, jag trodde inte att jag skulle hitta någon detta året så jag blev helt till mig och fotade en och samma blomma i alla möjliga ljus och vinklar som gick! ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, så blir jag glad! :)