Mobila bilder

21 mars 2014

Jag skrev tidigare att jag hade haft en hel del att göra med fotoklubben den här veckan. Så nu kommer lite info och bildbevis på allt som vi gjort.


Måndag och tisdag innehöll möten med FLUF och ett par medlemmar från FFG om våra fotomaraton, det första är under påsk, och ett andra är i sommar. 
Onsdag så var vi i våra studiolokaler (som är gamla nerlagda lokaler hos SKF) och fotade porträttbilder på oss i FFG's styrelse. Det var två av FLUF's medlemmar som tog bilderna, och det gjorde dem mycket bra!
Sen kom även torsdagen och vår efterlängtade Lightroom-kurs tillsammans med Géza & Walle från FFG. Jag ha nog nämnt tidigare att jag verkligen gillar bildbehandling så jag tycket det var extra roligt, och jag tror nog att alla lärde sig något nytt. Det gillar vi!

Idag så har jag vart helt ledig från fotoklubben, bortsett från lite saker som jag har fixat med affischer och loggor till vårt fotomaraton, men det kommer upp mer info senare om det!
Idag så har jag även vart inne i stan och chekat lite location och ljus för en framtida fotografering. 
Jag tror inte det blir så svårt att gissa vart! ;) Jag är så sjukt taggad för alla fotograferingar som jag har planerade.


Tagna med Iphone 5 & redigerade i VSCOcam + photoshop

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, så blir jag glad! :)